ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی
ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی

وفا

وفادار یعنی من
که حتی
به نبودنت هم
وفادارم...


"اشغالگر"

زیر صفر

دمای زیر صفر
همان نبودن توست
که زندگی ام یخ می زند...


"اشغالگر"

پرواز ممنوع

نبودنت
آسمان دلم را
پرواز ممنوع میکند،
و من دیگر نمیتوانم
خیالم را به سویت پر بدهم...


"اشغالگر"

رویا

رویا یعنی تو
قبل از کابوس ِ رفتنت...


"اشغالگر"

بهترین سرزمین

بهترین جای دنیاست
قلبم
همانجا
که همیشه تو هستی...


"اشغالگر"

تراژدی

میان این همه آدم،
عشق،
من و تو را
انتخاب کرد
برای تراژدی نبودن ها...


"اشغالگر"

انتخابات

میان انتخابات مختلف
تو تنها انتخابِ منی
که هیچ وقت تمام نمی شوی...


"اشغالگر"

چنگیز

شاید تو از نسل چنگیز بودی
که با رفتنت
غارت شد احساسم...


"اشغالگر"

غرق

غرق شد
کشتی ِ آرزوهایم
در دریای نبودنت..


"اشغالگر"

نمیشوی

قسمتِ خدا که می گویند
تویی
که هیچ وقت
برای من نبودی..


"اشغالگر"

معکوس

تپش قلبم
شمارش معکوس میزند
برای رسیدنم به تو..


"اشغالگر"

پیر شد

پیر شدیم
من و تنهایی هایم
به پای نبودنت...


"اشغالگر"

زندانی این دنیا

زندانی شده ام
در دنیایی که تو را ندارد
کاش وقتی به خواب می روم
در رویاها به ملاقاتم بیایی...


"اشغالگر"

هوای تلخ

چقدر تلخ است
مزه اکسیژنی
که بی تو
تنفسش می کنم...


"اشغالگر"

برزخ

برزخ همان زمین است
که من
بی تو
در آن زنده هستم
ولی زندگی ندارم..


"اشغالگر"

تخریب

تخریب کرد
کاخ آرزوهایم را،
نبودنت...


"اشغالگر"

نتوانستم

نتوانستم
تو را به دست بیاورم،
که خدا تو را
برای خود میخواست...


"اشغالگر"

تقصیر

تقصیر ِ فاصله هاست
که تو مسافر شدی
و من چشم به راه...


"اشغالگر"

عهدنامه

عهدنامه ترکمنچای بود
میان من و تو
وقتی من دل دادم
و تو جان..


"اشغالگر"

آغازگر

تاوانِ جنگِ عشقی را می دهم
که تو آغازگرش بودی...


"اشغالگر"

جنگ تحمیلی

نگاهت
تحمیل می کند
جنگِ عشق را
به مرزهایِ قلبم...


"اشغالگر"

آرامبخش روحم

آرامبخشِ قلبم می شود
مرگ،
وقتی
تنها راهیست
برای رسیدنم به تو..


"اشغالگر"

تئاتر

تئاتر خیابان لاله زار است
نمایشِ خنده هایم
بی تو..


"اشغالگر"

خوب من

خوب تویی
که وقتی نیستی
حالِ من
بد می شود..


"اشغالگر"

لیوان زندگی

لیوانِ زندگی ام ،نیمه پر ندارد
این لیوان
بی تو
همیشه خالی ست..


"اشغالگر"