ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی
ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی

نیمه ندارد

لیوانِ غمم
نیمه ندارد..


"اشغالگر"

برگشت محال

خورشید
در نیمه شبی...
برگشتن ات،
همانقدر محال است!


"اشغالگر"

بهشتی ترین سیب

لبخند تو
بهشتی ترین سیب خداست،
بخند...


"اشغالگر"

روزگار سیاه

روزی که تو رفتی
روزگارم شب شد...


"اشغالگر"

دلم آدم برفی

دلم همچون آدم برفی
نباید به زندگی
گرم شود..


"اشغالگر"

چند مرگ

به اندازه چندین مرگ
در دلم
درد دارم...


"اشغالگر"

درخت خشک

باران ببارد
یا نبار
چه فرقی می کند
به حال درختی که خشک شد...


"اشغالگر"

مزمن

مثل یک درد قدیمی
در دلم می مانی..


"اشغالگر"

ساعت خواب

بی تو
حتی شب،
مرا نمی برد به خواب...


"اشغالگر"

تو زلزله

تو
زلزله ای هستی
که با نیامدنت
ویرانم می کنی...

"اشغالگر"

دلم گیر

دست هایم
نمی گیرد و
دلم می گیرد...


"اشغالگر"

سخت تر از مرگ

از مرگ هم سخت تر است
وقتی نخواهی زنده باشی
ولی باشی...


"اشغالگر"


خاطره خیابان

تو از خیابان رد شدی و
خاطره آن خیابان
دیگر از من رد نشد...


"اشغالگر"

باران عاشق برف

باران ام و
عاشق سفیدی برف تو ام
اما
با بارش باران
برف نباشد دیگر....


"اشغالگر"

مخملی

حریرِ موهایت
انقلابی مخملی بود
در دلم..


"اشغالگر"

غم و دست

دستِ تو اگر به دستِ من نیست
لیکن غـم تو جـدا ز من نیست


"اشغالگر"

جنس خدا

از جنس خداییم
اگر که ما تنهاییم...


"اشغالگر"

غم بیدار

شب دراز است و غمم بیدارتر...
عمر کوتاه است و دلم بی یارتر


"اشغالگر"

غم می آید

در دلم گفتم که می آیی تو زود
غم به دل گفتا نمی آیی تو زود


"اشغالگر"

پایان شب سیه

بهارم را خزان کردی و رفتی
تو دستانم رها کردی و رفتی
تو با آن خاطرات دور و نزدیک
خدا را حافظم کردی و رفتی


"اشغالگر"

آسمان بارانی

باران
بر زمین می بارد
و من
بر آسمان..


"اشغالگر"

باران و برف

بیچاره پنجره ای که . ..
یک سویش برف است
و یک سویش باران!


"اشغالگر"

بی یادبود

برای آرامشت
نامم را که سهل است،
جان می دهم...
تو اما
بی یادبود به یادم باش!


"اشغالگر"

خاکستر

نه سفیدم
و نه سیاه
من خاکستری هستم
که به خاکستر نشسته ام..


"اشغالگر"

دیر رسیدم

رد پایت را
روی برف دنبال کردم
به آدم برفی رسیدم
که گرمای آفتاب ذوبش کرده بود...


"اشغالگر"

سرعت گیر عشق

کاش سرعت گیر بودم
تا وقتی که به من می رسیدی
اندکی درنگ کنی...


"اشغالگر"

راه غم

کاش برف می بست
راهِ غم را...


"اشغالگر"

ایست قلبی

قلبم تند می زند
کاش می ایستاد
تا تو به من برسی...


"اشغالگر"

ردپای برفی

برف
مرا می خوانَدَم به دلتنگی...


"اشغالگر"

لبخند دیوار

می گویند دیوار تَرَک دارد
نمی دانند
وقتی اسمت را بر دیوار نوشتم،
قلب دیوار شکست...


"اشغالگر"

می گیرد

اسم تو که می آید
دلم و زبانم
هر دو می گیرند..


"اشغالگر"

بلای طبیعی

شهر را بهم میریزد
اشکِ تو...
زلزله در دلم
و سیل در چشمانم!


"اشغالگر"

توقف..

زندگی یعنی
توقفی کوتاه
بین تولد و مرگ...


"اشغالگر"

سرما و گرما

من
تَرَکی هستم
میان گرمای بودنت
و سرمای نبودنت...


"اشغالگر"

تنها و من

این نوشته ها
همچون پیامکی هستند
که برای شماره ای خاموش
فرستاده می شوند...
هیچ وقت به دست مخاطبش
نمی رسد!


"اشغالگر"

جنس تنهایی

آدم ها تنها نمی مانند
آنکه تنهاست..
بی شک از جنس خداست!


"اشغالگر"

تب

تب نبودنت را
هیچ دماسنجی
نمی تواند اندازه بگیرد...


"اشغالگر"

ته سیگار

همچون ته سیگار
باید از بالکن اطاق
تکانده شوم به پایین...


"اشغالگر"

تو و جاده

تو می رفتی
و جاده هم
پشت سرت می آمد...


"اشغالگر"

بیا

دلتنگی ات
همیشه می آید
ولی ای کاش
خودت هم می آمدی...


"اشغالگر"

110 یا 125

مانده ام
که با 110 تماس بگیرم
یا 125
وقتی دلم را
هم ربودی و هم سوزاندی...


"اشغالگر"

نزدیک بین

چشم هایم نزدیک بین شده اند
یعنی می شود
تو را هم نزدیک ببینم؟


"اشغالگر"

فصل زندگی

زندگی ام
دو فصل بیشتر ندارد
بهاری که تو را داشتم
و زمشتانی که دیگر ندارمت...


"اشغالگر"

زندگی کلاغ

بی تو
زندگی ام
قصه کلاغی ست
که هیچ وقت
به خانه اش نمی رسد...


"اشغالگر"

دیر رسیدن

کاش دیر می رسیدم
به تویی که
هرگر نرسیدم...


"اشغالگر"

مکث کوتاه

تو یعنی
مکثی کوتاه
میان همهمه های زندگی...


"اشغالگر"