ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی
ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی

همچون باد

انگشتانِ من
همچون باد
می پیچید لابه لای موهایت...


"اشغالگر"

تدبیر

بی هیچ تدبیر و امیدی
دلم،
آباد از یاد توست...


"اشغالگر"

سیاه پوست

دلِ من
سیاه پوستی بی نواست
در آپارتایدِ نبودنت...


"اشغالگر"

ولیعصر

شبیه خیابانِ ولیعصر
دراز و پیچ در پیچ بود،
موهایت...


"اشغالگر"

رقیب

به خدا هم
حسادت می کردم
وقتی
تو را به او می سپردند...


"اشغالگر"

هیزم جهنم

دنیا
همان جهنم است
و آدمهایش
هیزم های آن..


"اشغالگر"

تُنگ شکسته

نیستی و به خیالت
مرا آزاد کرده ای از قفس
ولی
از ماهی چه می ماند
بعد از شکستن تُنگش..


"اشغالگر"

نیمکره

تو نیمکره جنوبی زمین
و من نمیکره شمالی..
پاییزِ من،
بهارِ توست...


"اشغالگر"

لغو تحریم

نبودنت،تحریمی ست
که برای لغوش
باید از حق حیاتم
دست بکشم...


"اشغالگر"

وصف فصل

بهارِ غمهاست،
پاییز...


"اشغالگر"

پر از اشک

آنقدر از گریه پر اَم
که اگر ببارم
دریایی
در من غرق می شود...


"اشغالگر"

آبشار

آبشارِ زیبا،
مرگِ رودی ست
که برای رسیدن،
می میرد..

"اشغالگر"

شعر

مرا در این دنیا کاشته ای
و رفتی،
ببین که به جای علف
زیر پایم
شعر سبز می شود...


"اشغالگر"

دلم شکست

قطره اشکی
که چکید از چشمت،
دلِ من بود،
که افتاد و شکست...


"اشغالگر"

کبریت

شبیه کبریتی هستم
که قبل از روشن شدن،
شکست...


"اشغالگر"

نزدیکتر

تو،
رگِ گردنِ من بودی
که خدا،
به تو نزدیکتر بود...


"اشغالگر"

باران و کویر

تو بارانی
و من کویرِ لوت،
همیشه در حسرت آمدنت
می سوزم


"اشغالگر"

شبیه حجاب

اشکِ من
شبیهِ موهای توست،
کسی نباید آن را ببیند...


"اشغالگر"

گله احساس

چشمانت
گرگی بود
که به گله احساسم زد...


"اشغالگر"

فیلم کوتاه

زندگیِ من با تو
فیلمی کوتاه بود
شبیه عمرِ تو، شبیه بختِ من ..


"اشغالگر"

دولت تدبیر

تدبیر ِدیدنت در رویا
به دولت دلم
امید می دهد...


"اشغالگر"

ویران شدم

ویرانه شدم از غم،
همچون سوریه ای
از درون...


"اشغالگر"

ساحلِ تو

خدایا
دریایِ طوفانیِ دلم
آرام می شود
اگر
ساحل تو باشی...


"اشغالگر"

حق مسلم

حق مسلم من بود
داشتنت
اگر
تحریمِ نبودنت
برداشته می شد..


"اشغالگر"

طواف

کعبه قلبم
طواف ندارد
بی تو...


"اشغالگر"

زندگی نکرده ام

زندگی نکرده ام با تو
ولی
منتظر مرگی هستم
که مرا به تو می رساند....


"اشغالگر"

دولت

تو نباشی،
دولتِ دلم
همیشه تعطیل است ..


"اشغالگر"

جنگ جهانی

نیستی و
خاطراتت در قلبم
جهانی ترین جنگ ها را
به راه انداخته اند...


"اشغالگر"

آرزوی من

وقتی
آرزویت مرگ باشد،
چه عذاب سختی می شود
زندگی...


"اشغالگر"

تاریخ

می گویند تاریخ تکرار می شود
یعنی باز هم
تکرار می شود دردِ نبودنت؟؟؟


"اشغالگر"

تونل زیر گذر

کاش بزرگراه بودیم
من نیایش
و تو  صدر،
آنوقت با یک تونل زیر گذر
می توانستیم به هم برسیم...


"اشغالگر"

کوچک راه

لعنت به بزرگراه ها
وقتی
که کوچکترین راهی ندارند
به تو...


"اشغالگر"

هفته

بی تو
روزهای هفته در قلبم
همیشه
غروب جمعه است...


"اشغالگر"

آلزایمر دل

شاید درد نبودن ها
فراموش می شد..
اگر آلزایمر
به روی دل
اثر داشت..


"اشغالگر"


زمانِ بی تو

زمانی که تو  در آن نباشی
دیگر مهم نیست
یک ساعت عقب باشد
یا یک ساعت جلو...


"اشغالگر"

دور دنیا در هشتاد روز

دنیایِ منی،
و من به دور رویایِ تو می چرخم
حتی اگر هشتاد سال بگذرد..


"اشغالگر"