ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی
ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی

بی تو من خراب و ویرانم، مثل برگی درون پاییزم

می وزد هوای دلتنگی، از دوباره به یاد تو در باد
رفته ای ز پیش من اما، عشق تو نمی رود از یاد
سهم من ز آن همه احساس، چیز قابلی نشد گویا
از تو و نگاه زیبایت، بر دل تنگ من خدا غم داد
بی تو من خراب و ویرانم، مثل برگی درون پاییزم
حال من شده ز اندوهت، مثل مجنون و تیشه فرهاد
عاقبت ببین ز اندوهت، مرگ آید شبی به بالینم
روح من ز داغ و اندهت، باز هم اسم تو کند فریاد
زنده بودم و دلم بی تو، دم به دم فقط به یادت بود
مرگ آمد ولی ببین این دل، از دوباره به یاد تو افتاد

محمدصادق رزمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد