ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی
ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی

آرزوی آب

کاش آب بودم
که هر وقت تشنه می شدی،
تو مرا می نوشیدی
و من تو را...

"اشغالگر"


** کاش برق بودم که شبها به خانه ات روشنایی می دادم...
** کاش گاز بودم تا در سرمای زمستان گرمت می کردم..
** کاش تلفن بودم تا همیشه صدایت را می شنیدم..

نظرات 2 + ارسال نظر
صحافی زاده 20 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 23:25

آب و برق و گاز و تلفن گهگاهی قطع می شوند. مخصوصا از نوع بوشهریش. قبض برق و آب و گاز و تلفن باشی بهتره چون همیشه در خونه هستی

[ بدون نام ] 24 - بهمن‌ماه - 1392 ساعت 10:54

سه جمله آخر اصلا" با سبکتون همخوانی نداره

این سه جمله رو از دلتنگی نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد