ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی
ܓܓܓ  اِشـــغالگر  ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

ܓܓܓ اِشـــغالگر ܓ <اشعار محمد صادق رزمی>

اشعار و نوشته های محمدصادق رزمی

وقتی که نباشی به دلم یک خبری نیست

در گوشه قلبم به تو آنجا گذری هست
این شعر و غزل از غم تو یک هنری هست
پر شد ز غمت در دل من در نم باران
هر جای دلم از غم تو یک اثری هست
عشقت به دلم بعد تو شد غصه و غم ها
بعد از تو غمت در دل من دردسری هست
شد در دل من بذر محبت چو درختی
بر پیکر آن درد و غمت چون تبری هست
وقتی که نباشی به دلم یک خبری نیست
در کل جهان گر تو بیایی خبری هست
در نقطه تنهایی خود از غم عشقت
در گوشه قلبم به تو آنجا گذری هست

محمدصادق رزمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد